Вкладення
- Тема 1 Спілкування по телефону.docx
- Тема 2. 18.03.2020. Мистецтво слухати та переконувати..docx
- Тема 3. 18.03.2020. Покращення памяті..docx
- Тема 4. 19.03.2020. Організація робочого місця продавця риби і риботоварів..docx
- Тема 5. 20.03.2020. Види, причини та наслідки конфліктів..docx
- Тема 6. 20.03.2020. Шляхи вдосконалення професійних здібностей та оволодіння професійною майстерністю..docx
- Тема 7. 24.03.2020. Способи вирішення конфліктних ситуацій..docx
- Тема 8. 24.03.2020. Колектив підприємства торгівлі та його психологічні особливості.docx
- Тема 9. 26.03.2020. Формування сприятливого психологічного клімату у колективі.docx
- Тема10. 30.03.2020. Попередження та подолання конфліктних ситуацій у колективі підприємсва торгівлі..docx
- Тема11. 30.03.2020. Професійна мораль та професійна етика в торгівлі..docx
- Тема12. 31.03.2020. Категорії професійної етики.docx
- Тема12. 31.03.2020. Професійна етика..pptx
- Тема13. 31.03.2020. Моральні вимоги до поведінки та роботи продавця..docx
- Тема14. 07.04.2020. Вимогливість до себе як вияв самоповаги.docx
- Тема15. 10.04.2020. Віпрацювання навичок побудови діалогу з покупцем. 2 год.docx
- Тема16. 14.04.2020. Вирішення складних ситуацій. 2 год.docx
Коментарi